Det var det !

Tänker tillbaka lite
Får ingen nostalgikänsla på något sätt
Fylls bara av vrede!
Jag är inte den som är långsint
Absolut inte!
Men i ett fall som det här..
Jag säger då det.
Om människor bara hade en gnutta förstånd och lite stoff av medkänsla och inte girighet
Så skulle jag nog kunna släppa det här!
Men dessförinnan!
NEVER!
Att inte kunna stå för det man sagt och faktiskt ta sig i kragen och göra det man brukar göra i ett fall som det
Övergår mitt totala förstånd!
Som skäligen växt en aning efter detta.!

Nog om detta!
Kommer nog aldrig komma över det
Men jag kan leva med det
Absolut
Det kommer ske så mycket annat som jag med all rätt kommer ha mycket glädje av

Dagen börjar snart skriva historia
Förmiddagen har ägnats till Shakespears pjäs Hamlet
Har två till att läsa, men tar bara en till ikväll
Den tredje får bli i morgon

Träningen har fortfarande inte blivit av, inte pga lathet eller så
Utan pga vårt röriga liv här hemma!
Nåja, en månad kvar, sen återgår livet till det normala

I morgon är det skola på förmiddagen, i Västerås som alltid
Vidare hem till en god vän och barndomskamrat
Fredag är det åter idolkväll med Towe! Om allt går enligt våra planer!
Mohahaha! ^^

För några veckor sen fanns det ingen tid för mina vänner
Nu har jag det och lite i vardagen börjar falla på plats
Glad att ni står kvar och väntar <3

Nu ut med litenfjant! Eller fjantofar! ^^

"Den som ingenting har att göra är alltid upptagen"
Svenskt ordspråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0