Kaffe... Näää det går bara inte!

Gårdagen blev det inte mycket gjort
Inte med något vettigt i varje fall
Skola på förmiddagen och sen en tur på stan på eftermiddagen
Bibblan och möte med studievägledaren
Julen 2014 är mina studier färdiga!

Kvällen spenderades i soffan
SOVANDE!!
Vilket innebar att det blev mycket svårt att sova!
Planerna att träna innan mötet med Angeica blev noll
Planerna på träning blev noll i alla fall!
Kaffe.. funkar inte för mig på dagtid!
Skakningar och rubbningar i kroppens balans är svaret på det!

Veckan är inte slut så jag får i varje fall ihop tre träningstillfällen 
Angelica skulle vara fara till jobbet så istället för att åka hem till ett dårhus for jag till Camilla!
The och lasange!
Assistera henne när hon skulle kolla bilen så den var redo för besiktning :D

Ikväll blir det att läsa Shakespeare!
Och vika undan lite tvätt =/



Fick ett mycket oväntat samtal idag!
Inte av vännen som ringde utan av innehållet!
Tänker på dig och jag kommer garanterat att göra detsamma!
Väl mött på fredag Vännen!!



..

Funderar och funderar!
Jag undrar faktiskt hur folk tänker kring vissa saker!
Och jag kan då inte begripa ett shit!
Kommer nog aldrig göra det heller
Och inte behöver man förstå allt?!
Girighet är illa!
Så illa att det faktiskt är något man får vara beredd att betala för
Tyvärr begrips det för sen eller tyvärr aldrig

..

Kloka tankar!

Nu till gårdagens citat

"Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du vara i rörelse"
Albert Einstein

Dagens

"En persons livsfilosofi uttrycks inte på bästa sätt med ord.
Den uttrycks med de val man gör"
Eleanor Roosevelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0