Nu går det riktigt bra!

Kursen antik och medeltid är avklarad!
Klarade salstentan och är verkligen suupernöjd!
Har haft två underkända tentor som jag fixade till
Den ena har jag fått tillbaka och fick G på den nu
Den andra har jag ännu inte fått svar på
Jag har tålamod.

För övrigt tar livet sina steg framåt!
Hälsade på min vän Sandra och hennes Joline idag =)
Myspys och stinn i buken är svaret på det besöket!
Skolan är också ett av momenten jag avklarat idag
Ikväll blir det promenad med Jonna och

Fredag i morgon =)
Ska avklara ett träningspass i morgon förmiddag också!
Kvällen blir hos Towe, med mat, vin och idol och en massa prat!
Så hjärtat hämtar mig =)
Lördag eventuellt med Jonna o Stefan

Trevlig helg med andra ord =)

Kycklingwok till middag. Dags att sätta fart!
Snart är Krille hemma från träningen och då brukar humöret inte vara på topp!

Bye! 

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0