14/2 - Alla hjärtans dag

Tycker namnet för dagen säger en hel del. Det är alla hjärtans dag, inte din, inte min och inte våran. Den är allas! Ändå väljer folk att göra den till sin egen, säger det något om egoismen hos människan?! - skämt å sido såklart! Men visst är det en kul tanke?!

Själv ska jag arbeta idag, börjar kl.13 och arbetar till 20 =) Har hela kvällen fram till läggdags att pussa på mitt hjärta, mitt egna hjärta och min egna, alldeles egna make <3 Eftersom han inte läser min blogg kan jag avslöja att jag tänker köpa hem en liten bakelse till oss båda, om han inte föregår mig och tänker samma tanke själv - vilket inte är omöjligt, grisar kan ju flyga, vi har väl alla sett Göran Persson kliva ombord på ett flygplan? Och visst fryser väl ändå jorden (=helvetet) en hel del nu? I alla fall våran del på klotet ;)

Hänga tvätt och sen göra sig färdig för arbete! Ikväll blir det att fortsätta med boken Politiska ideologier i vår tid!

Ha det gott och ta hand om varandra

/B


                                             "Arbete är nog bra, med det tar bort förbaskat mycket tid"
                                                                   
Strix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0