Går mot ljusare tider..

Jag hoppas vi går mot ljusare tider.. Vore skönt med sol och en gnutta värme
Dock tror jag att det kommer ta tid med det
Fick igår ett mycket tragiskt besked, men jag ber till högre makter och hoppas på svar.

Idag på lektionen fick jag en Aha-upplevelse -->Jag tentar av denna kurs NÄSTA vecka!!
Men Beatrice hon är sådär intelligent så hon tackade ja till jobb på lördag mellan 7-16.
Ärkepucko!
Minst sagt!

Fick godkänt på hemtentan i Upplysning och romantik ^^
- Hur nu det gick till?!?! Undrar fortfarande vad jag höll på med under den kursen :S -

I morgon är det seminarium, samt en inlämning
Tänkte börja på den om ett tag
Om en timme kanske, eller så ^^

Det känns gött att vara lite normal, äter middagar med min make nu
I dag lagade jag -eller ugnen rättare sagt, eller skrivet-  lax på spenatbädd med grevéost på toppen
NAMM NAMM!!

Baiden:
Jo nog är det en tung ämneskombination alltid, men det är lätt att ämnesintegrera =)
Utan att behöva samarbeta med andra lärare ^^
Jag blir väl en "lätt" statsvetare och gymnasielärare :)
Åh vad kul! Det låter som ett spännande yrke du har att vänta =)
När blir du färdig? Ska följa din blogg, bara lägga den som favorit först =)
KRAM


"Hon är en sann levnadskonstnär, för hon älskar livet. Sitt eget"

Grete Heltberg


Kommentarer
Postat av: Baiden

Usch, hoppas ditt tragiska besked löser sig. Grattis till godkänd tenta! Du kan gärna få laga lite mat till mig också, har en sådan omotivation just nu ;).

Jag läser tre år så är klar 2012, har kommit halvvägs nu och längtar bara efter sommarlov.

2011-02-16 @ 12:31:49
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0