Tiden går..

Tiden går så fruktansvärt fort och jag undrar just hur man ska hinna med allt man vill! Jag har fyra (!!) år kvar i skolan och efter det ska jag hitta jobb osv. Under det kommande fyra åren hinner jag fira fem bröllopsdagar, renovera huset och mycket mer. Men vad mer än det?! Vi har snart varit makar i ett år vilket inte kommer
kunna glädjas åt eftersom jag jobbar i sommar. Men var dag är en dag med glädje att han är Min Man <3
Väldigt mycket gnäll ser jag, men det är tufft att vilja göra så mycket och hinna med det man vill göra. Min
hälft blir 30 år i sommar vilket vi ine hinner fira, vi flyttar ganska snart efter hans födelsedag :S Det blir att packa upp med detsamma och röja så gott det går.

Värt att glädjas åt är att vi har gemensam semester i augusti. Blir nog till att vara hemma och glädjas åt friheten att vara husägare. =) Och packa upp...

Skriver salstenta i morgon i internationell poltik. Sista kursen för denna termin. I höst blir det Sociologi =) Tredje terminen i rad som jag ska läsa i västerås. Så även i vår.. Tröttsamt att åka samma väg men snart kan jag nog sova och köra samtidigt ^^

Dags att återgå till studierna!!

//B


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad spännande med sociologi. Det läste jag en termin innan jag började på mitt program, tycker det är superkul! Då kanske man kan komma och kika på nya huset i augusti bland alla kartonger ;)? Stor kram <3

2011-06-10 @ 20:46:51
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hej! jodå jag fick ditt meddelnade på fb.. Fick du inte mitt svar? :O

2011-09-08 @ 14:12:22
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0