Oväder..

Vaknade av att jag drömde om oväder och hur jag väntade på att Krille skulle ringa
för att begära att bli hämtad ifrån jobbet
Suck
Blidde inte många timmar med sömn inatt
Lade mig runt 01 och vaknade 04.30 av att det dundrade hej vilt!
Gick upp vid 05 och promenerade med Eddie för att sedan ta sig hem och utfodra djuren och mig själv
Fick sedan en märklig känsla att det minsann är på tiden att packa
Två kartonger och två sopsäckar blev resulatet
Har nu fyra stora kartonger och fem banankartonger fullsmockade med saker
Frågan är bara vad antalet står i när jag packat färdigt ^^
Ändå syns det inte att jag har packat!
Hujeda mig vad 6 års samboliv kan ställa till med!
6 år med samboliv minus 10 månader av det som makar, resultatet är i alla fall mycket saker!
Åh mer lär det bli ^^
Har ju ett HELT hus att fylla!

Har nu för en gångs skull fört in anteckningarna från föreläsningen på datorn
Blev en hel del och jag ska verkligen fortsätta med detta
Spelar in föreläsningar och med mina anteckningar från blocket, uppspelningen från föreläsningen ger det
mig superbra anteckningar som jag kommer ha nytta av till tentan.

Jadu Baiden! Det är riktigt spännande!
Nu blir vi vår egen hyresvärd och allt vi bekostar blir till vår fördel.
Vi kommer från i mitten av Augusti bo i Slagsta =)

I eftermiddag ska vi gratulera vår vän och bestman Nicklas som idag fyller 30 år!
Åldern kanske inte är mycket att gratulera men all klokskap är värt att fira med gåvor och sång!
Men först väntar en föreläsning i Västerås

Ha en toppen dag kära läsare =)

/B


Kommentarer
Postat av: Baiden

Jadu Bea, fördelen med hund är att promenader blir ett måste, tur att vädret går mot varmare även så tidigt på morgonen. Det är allt för tråkigt att packa ner sitt bohag, bra att du börjar i tid! Smart sätt med anteckningarna. Trevlig helg <3

2011-05-13 @ 12:15:40
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Vad duktig du är som redan börjar packa :)

Dina antecningar ifrån i torsdags, om du vill, om det känns okej, kan inte jag få dem av dig?

2011-05-15 @ 23:20:04
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0