Det där med att ha vänner som alltid finns...

Från att jag mått så kolossalt dåligt till att på fem minuter med kloka ord från en vän må lika bra som innan jag mådde som pesten. En väns ord är så oerhört mycket värda. Åh när jag som minst anade att du kunde vara tillhands stod du där - vänskap <3

En man - min man - är alltid guld värd och jag älskar honom än till tusen och mer därtill. Det går dock aldrig att jämföra med en vän. Det är annorlunda. Trots att min man har allt det jag någonsin önskat mig av en man, så går det aldrig att jämföra med vad en vän kan göra.

Tack för allt jag får uppleva. Bra som dåligt. Hur det än är behöver det dåliga upplevas. Det blir juh väldigt svårt att bedöma vad som annars är värdefullt i livet!

Tack för ännu en dag här på vår jord !

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0