Utanför Sverige..

Vi bokade en resa till Tallinn men fick boka om till Helsingfors
Passen våra gick ut i förra månaden..
Julbord, med sociteter som sällskap - vilka nötter!
Skratt åt andras dumheter
Besökte En katedral och en domkyrka i Finland - märkligt stora kyrkor!
Bara tanken på att det haft (har) ett värde för människan. Helt otroligt..
Åh att de kunde bygga sådana byggnader!! Helt förträfligt!
Middag på en finare restaurang på lördagskvällen
Där diskuterades statsvetenskap, kommunism, faschism, första och andra världskriget
Över en flaska vin
En romantisk kryssning för två var det jah :D
En berusad man som tyckte Silja´s säl mer liknade en delfin
Mer shopping.-

Det bästa med hela resan var att jag delade den med min Man <3


Men väl hemma på fastlandet
Ett besök till mina föräldrar för att krama om syster och morföräldrarna innan de åker till Spanien <3
Hämtade hunden hos min mans föräldrar <3
Städade sedan på kvällen i allrummet med en knastrande brasa
Vaknade 01.30 i soffan - värme och glöd i brasan återstod
Gick upp och lade oss

Nu en sväng till tippen, sen hem och fortsätta. Möbler ska flyttas om och fog ska på kaklet
Vi har att göra i några dagar.

Renovera allrummet eller hallen?
Tror det blir hallen.
Jag är mer färdig där inne än i allrummet
Dvs. jag har bestämt hur det ska se ut :D

// en B








Det gungar fortfarande i kroppen som om jag åkte båt.. Ogillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0