VFU seminarium och missförstånd

Min fördömda väckarklocka ringde 05.20 
Ni vet en sån där hemsk gammal med två klockor och något som slår i mellan
Från Ikea såklart ^^
Tog en promenad och fyllde väskan med frukt
Helt förberedd för uppsatsskrivning med andra ord :D
8.00 var jag inne på FG efter att ha pratat med Veronica om var tusan salen vi skulle vara i låg
Jaa. Det är ett år sen nu :O som jag var på rekarne.
Hur gick det till?!?!

Seminariets innehåll
- Nya gymnasieskolan
- Den nya betygskalan - som för den delen verkar helt okej! Lärarna verkar nöjda :D
Plus andra roligheter som ett seminarium kan innehålla med lärare som är helt tokiga.. Självklart med ett
leende bakom! De är fantastiska allihopa!

Min handledare tar ändå priset
Vi redde ut när jag senast var där och gjorde VFU
I april-maj trodde H. Nää Jag var där runt jul förra året.
Efter seminariet .. Åh så där nervös som bara H kan göra mig

- BEA!! DIG vill jag prata med!! Såå vänta ett tag, ska bara skicka iväg ett mail!!

ÅKEJ!
Undrar vad det kan röra sig om.. Pratar nervöst med Veronica och undrar under vårt samtal
vad tusan H vill prata med mig om(??)

- Joo förstår du.. Jag kom på att det visst var vid Jul som du gjorde din VFU.. Åh nu undrar jag en sak
.. De där goda choklad godisarna som jag fick av dig i present/julklapp.. Hur gjorde du dem?

Nerovsiteten släppte.. Åh jag undrade just varför jag blivit så nervös ^^ H är för rolig min handledare!
Såå! Jag har bestämt att innan jullovet startar ska jag åka ner till onsdagsmötet med en julgåva till
arbetslaget.. De är HELT UNDERBARA! Jag har när jag tänker efter aldrig hamnat på någon dålig praktikplats någonsin. Inte äns under gymnasietiden.

Cirka 9.15 ringer jag till Cecilia.. Åh jag undrar verkligen hur vi lyckas med allt ^^
Jag trodde verkligen hon skojade!! - Varför ringer du och väcker mig?! Möts jag av !!
- Sover du?! Du ska ju vara i Eskilstuna kl.10!!
-Men jag är i Örebro!
Musten gick nästan ur mig!
HAHA!
Men inte blev jag ledsen! :D
Jag har ju massor att göra hemma!!
Vi skrattade gott åt vårt missförstånd och undrar fortfarande hur vi lyckas med allt :D
T.ex. att inte lyssna på varandra :D
Värt att nämna är att vi i regel pratar om varandra och egentligen inte lyssnar på den andra.
Vilket gör att vi ibland inte har en aning
om vad vi pratar om <3

Nu ska jag fortsätta med byrån så den blir färdig och sen ta en promenad.
Ikväll nalkas det onyttigheter! Pannkaka och Ärtsoppa
Hos svärpäronen såklart :D

// EN GLAD B


Kommentarer
Postat av: Cecilia

du är bäst! vi är bäst! så himla duktiga. jag fattar inte hur vi lyckas. vad kärleksfull jag känner mig. puss bara, haha! så himla glad att jag har dig <3

2011-12-01 @ 00:16:33
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0