Hysteriskt roligt dag.. Och traditioner

05.00. Promenad, frukost, rastning av Eddie och mental förberedning inför salstentamen
Hämtade en trött Cecilia på station och vi brassade iväg till Västerås
Latheten fick oss att irra omkring efter en närliggande parkeringsplats
Resultat - Parkera på högskolan och promenera till kopparlunden
Kallt, trötta och lite
fnittriga

Efter tentamen åkte vi till Ikea Erikslund för att intaga lunch
En tradition vi nu inlett - Alltid lunch efter tentamen!! PÅ IKEA!
Vandrade på ikea. Med hysteriska skratt och massa fnitter tog vi oss till sist fram till kassan.
Utmattade, inte av shopping.. utan för att vi hade så himlans kul!!

Cecilia fick köra min bil hem, jag var inte redo.. haha!!
Lite allvarssnack i bilen för att sedan på station i Eskilstuna utbryta i ett hysteriskt fnitter igen :D
Framöver ska vi ta en vinkväll och analysera sociologin! Det ni! Spännande :D

Passade på att hämta hem tapetkataloger
Promenera hund
Köpt hinkar till min äppeldricka - som nu gonar sig på trappen.

Eftersom jag inte skickade in tentamen igår ska jag göra det idag.
Den är färdig och väntar på bedömning... inte jag alltså,.. den ^^

Imorgon blir det fullt hus här hemma.. tre bilar står på tur för däckskifte
Jag ska skruva stommar för glatta livet..
Ja. Välkommen till vår lördag!

Trevligt helg!

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

when life became a smile :)

typ tentafredagar <3

2011-10-23 @ 00:32:03
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0