Jag gör så gott jag kan.

... Mer kan jag inte göra
Imorgon är det tentaplugg som gäller
Hela dagen
På kvällen ska vi börja sätta upp stommarna.
Det börjar falla på plats
Mycket kvar
Trots att det låter lite

Dagen till ända
Skratt som alltid i glada vänners lag
Jag trivs med livet
Trivs, är nog fel ord
Jag är nöjd med livet
Inte riktigt rätt ord..
Nej, jag är stimulerad i den tillvaro jag vistas i och vill inte ändra på det
Rätt ord - stimulerad.

Vill pussa på liten på bebis, på fredag ska jag ta mig tid. Hoppas på svar från en upptagen mamma.

Vill träffa alla på en gång! Jag saknar er! Tänk om dygnet hade haft 48h, då hade jag hunnit mer. Jag gör inte det nu. Så tråkigt. Men jag gör det bästa jag kan! Hela tiden.. Trots att det kanske inte märks

Nu ska jag sova
Och vakna upp till en ny dag. GodNatt

/B

Blev väldigt snygg i håret!!
Tack Ladies Night för den fina kvällen och glädjen som ni gav mig! Alldeles gratis blev jag fin i håret! Det var strösslet på min glass - TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0