Studiedag..

Inte ledig, som man var på gymnasiet..
Studiedag på högskolan innebär att man pluggar intensivt och får något gjort...
Imorgon 8.10 sitter jag återigen i en tentamenslokal - kopparlunden.
Jag drömde att jag fick underkänt, satsa på det eller?! Haha! Jag hoppas verkligen jag klarar den
Hoppas!!!

Det återstår att se om 20 dagar :-/

Imorgon efter tentan hoppas jag på att få pussa på liten bebis <3
Min vän Towe har fått en knoddis åh jag vill självklart träffa snuttan innan hon blir för "stor"


Ta hand om er denna ljusa dag! Ja ska njuta av ljuset från insidan..

/B


Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen det där, på universitetsnivå är man då aldrig ledig ;).

Läser din blogg men har blivit på dålig på att kommentera :S. Vad blev det för tapeter sen?! Oh, jag hoppas också på en närliggande klassfest, vore supermysigt! Med mig är det bra, pluggar och står i som vanligt. Hälsa Towe och snuttan så mycket från mig. Tusen varma kramar <3 PS: underbart kort på dig och maken i förra inlägget!!!

2011-10-20 @ 18:34:58
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0