Tentaplugg på annan ort

Igår runt nio tiden tog jag bilen till Strängnäs för att spendera en dag med Cecilia. En dag med studier, promenad, Nachos och en bakelse hos Prinsen. Det bästa med dagen - Goliat. Har tyvärr inga bilder då vädret inte tillät mig att använda systemkameran. Bättre lycka nästa gång! Vem är Goliat?! Jo! Goliat är en fjordhäst med humör och känsla. Han är lika gammal (=ung) som jag så jag känner verkligen för honom :) Jag tror han kommer att komma ihåg mig som hon med alla äpplen

På tal om äpplen! Fick ett recept på äppeldricka av Cecilias mamma. Äpplen ska gona sig i tre dagar i vätska blandat med lite godheter. Jag kommer inte föra receptet vidare ;-) GLÖM DET!! :D

Nu ska jag ta tag i hemtentan så jag får färdigt på den. Krille kliver upp runt fyra och då ska vi returnera golv- och takpaket som blev över.

Ha en toppen bra dag!


Fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0