Varför samma visa?!

Jag har språkat länge med mig själv men får aldrig ett vettigt svar. Sociologi tilltalar mig verkligen inte, till en början var det roligt och intressant men nu är det är bara invecklat och tillkrånglat! Är det verkligen lönt att under en termin ta lån och bidrag för något som jag förmodligen aldrig kommer en ägna en tanke åt igen?! Delkurs två är snart avslutad och jag skriver tentamen om en vecka. Bara tre kurser kvar.. Jag får aldrig svar på hur jag vill göra. Varför samma visa? Varför är jag så himlans ambivalenT?! Kan aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det.. Oavsett vad det än gäller. Tapetvalet t.ex. När ska jag bestämma vilken jag föredrar bäst? Det är trots allt dags att tapetsera snart och det tar juh faktiskt ett tag innan tapeterna kommer.. Jag orkar inte med mig själv ibland! Jag får språka med Cecilia.. Det endra riktiga.. Vi är trots allt väldigt lika..På gott och ont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0