Julkänslor..

Det är något visst med julen, vintern och det där kalla vädret. Jag är nog ensam att tycka det. Kanske inte ensam att tycka om julen, men ensam om det kalla vädret. Ingen känsla kan uppbringa det som en promenad en kall decemberkväll. Kallt, urrigt.. underbart.

Försöker se mig själv inreda julen i vårt hus. Men det är svårt - just nu. Renoveringen står stilla tack vare en för oss försenad fönsterleverans. Enligt våra beräkningar skulle fönstren inbefunnit sig här för två veckor sen. Tack vare vår handläggare som förmodligen lade in beställningen försent är det fördröjt till mitten av oktober. Men vi fick en lapp ifrån fönstermästaren att det SNART är dags för montering av nya fönster. Vilket ger mig en förhoppning att de borde komma i kanske nästa vecka!

Har under dagen läst och läst. Åh åter läst. Druckit soppor ( dag tre ) och vandrat 90 min i skogen. Aktiverat min lille terrier med sök och sovit en stund på eftermiddagen.

Take Care / B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0