Lördag..

Fick efter nattens arbete igår sova blotta fem timmar. När jag sneglar till på telefon och upptäcker att jag fått ännu en bokning, natt, kommande natt, började jag gråta. Fem timmar sömn blev det totalt och det var dags att tvinga både huvud och kropp i vaket tillstånd i ytterligare tio timmar. Natten var förvisso lugn och idag fick jag hela tre o en halvtimme sömn innan det var dags att stiga upp igen. Min bästa Towes flicka har idag blivit döpt åh det var ett fantastiskt dop att närvara vid <3 <3 hann under dopet konstatera att världen är liten. Min mentor från högstadiet som jag inte sett sen jag slutade nian är släkt med familjen.

Det om det.

" En sådan vän håller man av "

Sade idag en man till mig. Ibland blir man påmind om vad som är viktigt i livet och vad som betyder. Ömsesidighet är vänskapens näring.

Det är dags att ta igen sömn åh min man och jag ska nu sova.

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0