Nytt år - 2012

Så även detta år har jag lovat mig själv en massa saker. En del löften hölls aldrig så de får följa med även detta år. De två första dagarna med hälsosam kost har jag följt. Dock har ingen stavgång påbörjats men ikväll beräknas den första. Vädret åberopar ingen glädje direkt men, jag har en skotork. Vilket betyder att jag inte kommer undan. Jag har underställ och bra skor, dessutom vad har jag för undanflykter? - fortsatt övervikt som härleds till fetma? Inget direkt argument! Ut och gå med andra ord!

Idag fortsätter vi plock o städ i vårt hus. Målet är att komma i ordning o trivas. Vi trivs, men har ingen ordning. Haha! 50% avklarat :-)

Jag är förkyld i trött. Mycket trött. Huvudvärk som vanligt.. Keep going..

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0