Sådär rosa..!

Något med den rosa färgen tilltalar mig.. Inte mörk rosa, utan den härliga ljusa rosa färgen som ger en känsla av att det finns romantik i huset. Vilket det också gör! Rosa blockljus och en blomma ned rosa blad har nu fått tagit plats i vårt allrum :-) mina vita gardiner ska ta plats på söndag :-)

Imorse var jag så fruktansvärt trött och det tog tid att komma igång. Åkte till min vän Sandra <3 på en kopp kaffe och lunch i all ära. Skolan kallade för hennes del kl ett åh för min del väntade lunchpromenaden med Eddie. Fick sällskap av Jonna <3 i luren :-) trevligt

Dags att sova! En bra dag att lägga till i arkivet :-)

// B


Underbara blommor! Med en något trött hund :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0