Gällande..

det tidigare blogginlägget. En del saker kan man inte själv råda över. Saker och ting händer, också på grund av motparten. Man kan inte styra över andra människor, och än mer över deras känslor och deras handlingar. Så enkelt är det. Finns inget att orda om.. Det blir som det blir. Åh det blir som det blev.
Eller nått..

Imorgon är det dags för opponering på B-uppsatsen. Känns skönt att ha det ur vägen. Sen är det inga mer studier förrän VT2013 :) Jag kommer ta uppehåll, något jag borde gjort för länge sen. Närmare bestämt redan HT2011. Huset tar och har tagit mycket av min fritid, således även av min makes. Jag känner att tiden till studierna inte finns i det omfång som jag vill ge det. Så under sommaren och hösten kommer 110 % att läggas på huset. Vi ska få det beboligt och göra de färdigt renoveringar som vi nu håller på med samt göra gästtoan och planera utbyggnaden :)

Dags att hoppa i säng. Har en natt och en dag att klara i morgon..

Det där med att planera har aldrig varit något jag är bra på ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du gör klokt i att prioritera ditt eget välmående före prestationer! Hoppas du hittar bra med energi till det som väntar i sommar och till hösten. Vore skoj med den där grillfesten du pratade om, om ni hunnit fått mer ordning till sommaren vill säga :). Stor kram

2012-06-08 @ 01:34:55
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0