Beslut

Stora som små. Det är svårt med beslut och jag har alltid haft svårt att ta ett beslut. I vad det än gäller. Nu var jag tvungen. För min egen skull fick det bli så. Efter många samtal om det och mycket resonerande osv kom jag fram till hur det fick bli. Det känns som ett misslyckande men som en flicka sade - det är fler än du Bea som tagit det beslutet.
Vad skönt det kändes. Att jag inte är ensam. Att det finns fler. Nu till nästa beslut. Ett som är mycket mer omfattande. Vad svårt livet är. Vem sade föresten att det skulle vara lätt..


Nu är det lite lätt städ som sker på Hedevägen. Känns skönt. Min man klipper gräset, det är hög tid att sätta resterande av inhägnaden. Blir att jobba på så länge vädret tillåter. Duschen som jag tänkt ta om en stund får vänta. Med hederligt kroppsarbete kommer jag i alla fall få duscha en gång till. Åh det känns då rakt onödigt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen, vad gullig du är!

2013-05-26 @ 21:02:40
URL: http://livetsstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0