Det där med vänner..

Det är något speciellt med vänner. Jag blir glad av mina vänner
Att de finns där
Förstår
Lyssnar
Ger goda råd
Åh allt annat en väns egenskaper bär på

Mina Är Underbara <3

Ni är få till antalet, men ni stöter aldrig ut mig

Vänskap <3

Igår träffade jag min Towe. Vi har inte hunnit ses så mycket i höst.
Hon har blivit mamma <3 till en fantastiskt vacker och underbar liten flicka <3
Hon har flyttat och vi har inte haft tid att ses. Men nu börjar både hennes liv och mitt få en rätsida.
Och på fredag nästa vecka ska vi laga mat och bara mysa. Sådär som vi brukade göra innan hon fick flickan.
Nu är vi tre som myser och det är bara Himla Mysigt <3

Min otur börjar att vända och turen vänder sig mer mot mig.
Vårt hus börjar mer och mer likna ett hem och det är t.o.m härligt att kliva upp på morgonen <3

Nu ska jag fortsätta röja på övervåningen. Måste hitta mina omtentor så jag kan skriva och
skicka in dem igen. Ha en härlig dag i vårt underbara slask väder!

// En lycklig B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0