Det lider mot jul

Förra veckan slogs Cecilia och jag mot tiden
Tentan skulle bara bli färdig..
Det blev den..
Härligt vännen <3!!
Nu mot nästa kurs sen är denna termin ett minne blott.

I fredags var det tjejkväll.. Äntligen tid till min Towe och hennes flicka!
Guld <3!

Lördagen for jag till Stockholm och hämtade farmor. Möttes av snö och blev lycklig
På kvällen tog min äkta och jag tag i fläkten.. Nu fungerar den och vi är nöjda!

Söndag var lika med jobb hela dagen.
så härligt och möta mina kolleger och boende :)

Dagen till ända.. Vi sov ut och gick en härligt morgonpromenad
Begav oss till makens päron och tog en brunch

Väl hemma slappade vi framför datorn till samhällsprogram och tog sedan tag i övervåningen
Den enda våning som vi inte gjort något åt!

Min äkta är på jobb och jag väntar på att mina förvällda kikärtor ska bli färdiga
Och nej!
Jag bantar inte!
Jag lever bara sunt ;)
Eller hur Cecilia :D?

Nästa vecka är det julafton..
Och om två veckor skålar vi för ett nytt år!
2012 är välkommen!

// en Happy B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0