En fredag, en namnsdag och en god middag...

Gick upp vid halv sex, inget jobb.. Bestämde mig för att ta mig an kartongerna med finglasen. Blev en hel del med disk. Problemet med att bara ha en ho samt bänkskivor i trä gör det klurigt var man ska placera allt. I diskmaskin såklart!! Där fick de rena glasen torka! Porslinsho och finglas.. Sug på den du!! Klirr!! Krasch!! Aaaaj!!! Eller inte ;D en diskhandduk i botten på hoon o problemet var löst!

- jag är ett geni!! Åh det har jag vartt en jääävel på att dölja!! ; Stefan o Krister,, där fick du ^^ humor... Haha!!

Mina doftljus från partylite har kommit :D underbart!! Hoppas på att jag är ledig i morgon så jag får hämta dem ;D

Halv tre ringde mor o väckte mig - förberedde mig på ev nattjobb. En bra ursäkt att få sova en timme på dagen ^^ dock jobbigt nu när det dags att sova. Återgår.. Hon ville bjuda mig o Krille på middag på tuna park- förmodligen för att jag har namnsdag!! (??)
Tack till er som kom ihåg den :-)

Samtidigt på tuna park passade vi på att binda om våra abonnemang så om cirka två veckor är jag innehavare till en iPhone 4s.. Vilken färg tror ni??


VIT SÅKLART!!!

Imorgon ringer klockan... Nattinatt!!

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0