En vecka med tentamen

Denna vecka består mesta delen av skrivande på min och Cecilias tentamen, uppsats, temaarbete, essä.. haha
ja det finns sannerligen många namn..
Som vanligt går det juh så himla bra för oss!!
Vi börjar veckan med att bli sågade av läraren - hon som först avgudade den vår tes och frågeställnig..
Suck..
Igår försökte vi åka med bussen som aldrig gick på den tid som vi trodde..
Haha
Ja MDH-bussarna går då inte varje timme.. Vilket vi självfallet trodde..
Så vi hade lyckats igen!! Haha!!
Det är skönt med körkort.. verkligen!!
Men det är också behagligt med buss. Särskilt när det är gratis :D
Vi somnade på vägen från Västerås.. Underbart skönt!

Idag sågs vi igen.. Kl 12.00 på mdh i E-tuna., ja vaknade elva..
Somnade framför en underbart skön brasa i vårt allrum med datorn på magen.
Vaknade 03.30.
Känslan av dålig sömn i en soffa i fel ställning gör att man inte känner sig utvilad.
Inte konstigt jag sov till elva.

Nu ligger jag och min i varsin soffa i allrummet med en brasa. Njuter av varsin lussekatt på Luciadagen med en kopp the.
Vi har konstaterat att vi inte behöver någon tv i allrummet. En varsin bok, brasa och något varmt är då mycket mer avkopplande..

Tack för mig!!

// en mys B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0