En veckas sammanfattning..

En vecka sen sista inlägget..Mycket har hänt och jag hänger inte riktigt med!

Köket börjar te sig färdigt, mjukfogningen gjord av en Kim! HELT SUUUPER! TACK!
Socklar på plats
Fläkt på plats - TACK MÅRTEN! Dock måste vi få hit en plåtslagare. Inte helt färdigt med andra ord.

I söndags for jag till Strängnäs. Studier och trevligheter!
Fick se Cecilias lya, supermysig!!!
men.
Det där som inte ska kunna hända, hände...

Vi har lyckats igen.. Vi tog fel på dagen, Det var ingen handledning i måndags, den var på tisdagen.

Vi hade gjort det igen - tittat fel på dag!!
Men det gjorde inget! Vi tog hela måndagen till att plugga.
Tog först en tur till Karlsson, Jysk och Coop. Men avbröt shoppingen eftersom min vän alltid blir hungrig med en gång ^^ Så, Käkade lunch, pluggade lite. Snackade i timtal om annat
fikade med hennes syster x två.
Vi gick i rask takt till stallet - 4km. Tog en tur med Goliat. Sen raska 4 km hem. Lagade mat och pratade mer
Kände oss mycket nyttiga! Vi mådde bra <3

Jag fick uppleva första snön denna säsong i Strängnäs på kvällen i en park
Flåsandes på väg till stallet <3
LYCKA!

Under dagen fick vi mycket klokskap sagt. Vi är kloka.. Å tillsammans blir vi klokast ^^
Vi är bara lite förvirrade.



Världens finaste Goliat! För mer bilder kika in på Cecilias blogg :)



Men snön gjorde sig påmind hela vägen till Arlanda, morföräldrarna och en syster <3 skulle hämtas.
03.30 Somnade jag hemma i min säng och gick upp 11.00 för att 13.00 inbefinna mig på jobbet.

Gårdagen blev en dag med jäst-jakt och lussebak, några studier hann jag inte med.
For till Ikea på em och köpte soffa, bokhylla och nya klädslar till sofforna.

Idag blir det fortsatt stök i huset, studier och ett besök till Towe <3

Ha det gott !!

// en pigg B


Ikea har fyllt min höst med glädje!
Det har blivit många besök och självfallet med min Cecilia!





På dessa bilder är det flum och glädje! Cecilias min avslöjar hennes undran hur lång tid det faktiskt tar att leverera ut ett LACK-bord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0