Det bara snurrar!

Åh inte bara i mitt huvud! Utan i mina gamlingars huvud också! Jag vet inte riktigt vad som är med mig men jag mår inte bra. Kroppen ligger i gungning, jag är trött mest hela tiden och mår stundvis illa - gravid?? Nej är svaret för dig som undrar. Något sådant blir det inte på tal om än. Utbildning och jobb i första hand. Det ligger i första rummet.

Min Krille spelade in Desperate Housewifes till mig vilket jag självfallet var tvungen att se.

Skola i morgon. Eventuellt en sväng till Ikea. Matsalsstolarna ska inhandlas åh i veckan även matsalsbordet. Finns att ordna med. Ett tag tyckte jag vi hade massor med plats i köket... Till jag upptäckte typ fyra kartonger till!! Jag som trodde allt hade kommit fram! Haha! Jaha tänkte ja! Blir att möblera om i skåpen minsann ^^

Klockan ringer 6.15, bäst att sova..

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0