Rött är lika med kärlek!

Jag har egentligen alltid haft väldigt svårt med starka färger och mycket mönster. Men precis som en blomma som växer har så även jag gjort det. Jag tycker kombinationen mycket vitt och en uns med färg gör susen. Åh mönstrade tyger, vackert <3 Övervåningens process skrev jag om i ett tidigare inlägg åh nu börjar planeringen av entréplanet. Pärlspont och rött får sätta prägeln i hallen. Vardagsrummet kommer följa efter så även det med rött. Men mer roströd. Det roströda ska vara dolt, det ska finnas och det ska synas. Men mest som toppen på ett isberg, resten blir vitt. Jag längtar! Men entréplanet börjar vi inte med förrän i oktober :)) //en B


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh, väntar med spänning på fler bilder från dessa färgsättningar :)

Svar: Jag längtar till projektet sätter fart! :D
Beatrice

2012-08-01 @ 12:06:30
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0