Den fördömda tröskeln

Att renoveringen har tagit tid är ett faktum. Det är också ett faktum att jag både pluggar och jobbar. Och att vi däremellan har ett socialt liv med varandra och våra vänner. Men precis som en blixt ifrån klar himmel, något i den stilen ial. Så har renoveringen tagit fart. Känns skönt!

En bild på det ännu icke färdiga arbetet visar jag er.

Bild nr 1 avslöjar vårt gästrum :)
Bild nr 2, ja, den är underbar. Och trots sina starka färger är den inte alls så livfull i ett sovrum.

Jag är så himla nöjd! Det kommer bli så bra :) på lördag SKA jag börja lägga golv, hinner jag inte färdigt blir det p söndag. Åh om vädret tillåter ska vi på marknad :) ial jag, med våra vänner :)

Ha en toppen dag

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0