Välkomnar hösten

Det är något särskilt med hösten. Särskilt denna höst är det något särskilt. Jag har mer energi än någonsin och mår bara så bra. Det kan ha att göra med att jag håller på och rensar ur gammal skit. I både själ och hus. Så mycket har tagit och tar min energi åh jag är verkligen så himla trött på att vara trött. Idag har jag rensat i köket, bort med allt som inte ingår i livsstilen -inga-kolhydrater. Men jag sparade faktiskt mjöl och socker. Har försökt tycka om Stevia men jag klarar inte av det. Så jag vill kunna baka med "riktiga" grejer när vi får besök. Jag är inte riktigt färdig med köket men under morgondagen borde jag vara nöjd. Nästa projekt är skåpet i hallen. Men det tar jag efter tapetseringen. Vilket blir i morgon.

Make med feber. Sover. Nu ska jag sova. Godnatt läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0