Det där med sportlov

Två av mina kamrater på högskolan nämner att de haft sportlov. På två olika sätt. Själv vet jag inte vad det längre betyder eftersom att jag inte har haft sportlov sedan 2008. Mitt 'sportlov' har inneburit en vecka med tentaskrivande om August Strindberg och Samuel Beckett! Snart färdig och det ska bli skönt att sova. Jag ät minsann en riktig nattuggla och jag tycker att det är skönt att skriva till framåt fyra på morgonen. Sova till elva snåret och sedan gå upp och dricka en god smothie :) så får det bli även i natt.

Ja har i varje fall vart på Ikea. Det finaste och bästa köpet är i alla fall spegeln :) i sovrummet eller i hallen ska den få hänga. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0