Effektivitet!

Halv åtta slog jag upp ögonen i morse! En man väckte mig och sade att pannan visade felmeddelande. Inte så konstigt tycker jag då, med tanke på alla väderomslag! Kvinnan hade rätt! Som alltid..
Jag tog tag i städningen på entréplanet. Dammsugning och torkning av golv. De blänker ;-)! Plockade och donade i all världens väg med allt som fanns hemma. Kaoset är ikväll tillbaka. Hur lyckas jag liksom?! Fick ett samtal av en vän som behövde plåstras om. Känns bra när man kan göra nytta liksom! Vidare till svärföräldrarna för att lämna Eddie ett par timmar och sedan in till stan för en lektion i lyrik och dramatik. En ytterst intressant lektion. Har agerat dramaturg och det visade sig vara något som jag faktiskt kan tänka mig att jobba som!! Det om det.
Efter lektionen tog jag bilen till hemMagasinet och fynda tre st hissgardiner! Två mindre dukar och en längre :-)) Sagolikt!
Den stora bilen fick en ny torkararm och svärmor fick Aftonbladet.

Nu ligger jag däckad i soffan. Ska ta min hund på promenad, ställa mig i duschen och sen krypa ner i bingen. Jobb 7-15.30 i morgon och ytterligare tre pass väntar. På det ska jag lämna in ett fortfarande ofärdigt PM, läsa sex kapitel i en bok om samtal, ta mig igenom en av Strindbergs dramer och åka bort på middag på lördag kväll. Måndag kväll pustar jag ut!

Goodbye My friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0