Långsamt framåt

Sommaren tar en med språngsteg. Det blev inte som jag tänkt mig. Inte denna gång. Kanske nästa. Men ja hoppas. Hoppas att den vill sig dit jag vill. Vill ju nu. Nu nu nu..!!

Nästa vecka är jag ledig. Helt ledig, tror jag i alla fall.. Ja tror det nu i alla fall. Jag ska efter fem nätter på en vecka (50 timmar) ta mig an mina vänner. Jag ska också hoppas nå innerligt att snickarna blir färdiga. Hoppas på att sotarna säger
Lever jag i en drömvärld? Eller är det verkligheten? Hur kunde jag få det så bra? Hur kunde han, min älskade make som jag beundrar och högaktar välja just mig? Jag har det för bra! Alldeles för bra!! Nog nu med sentimentala meningar.

På fm blir det en sväng till Ikea. Förnödenheter igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0