Påskafton

Jag vet att du mår bättre och det kändes skönt att prata med dig <3

Påskafton idag då. Om tre timmar ska vi hjälpa min mans barndomskamrat och flytta. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om men jag gissar på god mat och trevligt sällskap.
Transkriberade igår. Har kommit halvvägs och det känns bra :) jösses vilken uppgift uppsatsen är! Kommer från och med måndag ha arbetstid mellan 8-17 med plats för lunch mellan 12-13.30 för promenad med hund o lunch. Sen är det studier för hela slanten hela veckan! Ja till de som vill ses så kommer jag bara kunna på helger.

Igår städade vi och röjde. Vardagsrummet är fortfarande upponer men det beror på att jag inte kan bestämma mig hur vi ska tavlor osv. Det får bli morgondagens bekymmer.

Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0