Tiden går!

Jösses! Nu är det påsk och tiden flyger iväg. Jag läser min sjunde termin av elva på högskolan och har redan läst halva terminen. Vi är inne på vårt andra år i huset och renoveringarna fortskrider. Vi har vardagsrummet och hallen kvar att renovera. Men hallen blir ett senare projekt då farstun kommer bli första hall. Ett projekt jag hoppas startar om två år. Då jag för övrigt är färdig med mina studier!
Vi har precis renoverat toaletten och trappen. Räcket till övervåningen väntas börja nästa helg. Listning av övervåningen sker i höst följt av renovering i köket. Eller, omstrukturering av köket :)

Nu ska jag skriva på uppsatsen! I morgon ska jag skriva hemtentamen som ska lämnas in den 8:e
FULL FART FRAMÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0