I en del av Eskilstuna

Vi sov en bit in på förmiddagen. Skönt. Min make tog hunden på promenad. Jag duschade och tog tag i tvätten. Vi åt sen frukost och tidig lunch. Krille åkte och handlade. Skönt att slippa. Sen jag tog körkort har det legat på min lott att handla och se till att det finns mat i kylen. En vana som bara blivit. Dum på sitt sätt. Idag slapp jag i varje fall. Mer virke till staketet handlades. Efter mer diskussioner och tjafs frågade jag till sist snickaren som vi anlitat till taket och inbyggnaden hur man bygger staket och får det snyggt. Så nu är vi på g. Vi bygger staket i sluttning. Jodå det är svårt, men roligt. I helgen planerar vi att åka till bauhaus och kolla på grind till gården.

Nu blir det studier :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0