Vitt hus med vita knutar

blir kulören på vårt hus. Jag kan inte förstå att vi nu har jobbat på huset i 1 år och 7 månader. Det ser inte längre ut som det gjorde när vi flyttade in, jo förstås. Allt är ju inte färdigt. Men vi har gjort så mycket och vi har verkligen satt vår prägel på det. Det är underbart och verkligen fantastiskt roligt att snickra på sitt egna hus och se det förändras. Det som sker just nu är takomläggning på den yttre delen. Den balkong som vi hade på norra sidan om huset blir ett rum. Inte så stort, men det räcker gott till en barnkammare eller kontor i framtiden. Medan snickarna jobbar med det håller jag och främst min man på att jobba med trädgården. Vi ska och måste börja jobba på att inhägna men det sker liksom inte... Vi har sommaren på oss om inte annat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är såå duktiga! Jag är impad!

2013-05-06 @ 09:45:36
URL: http://livetsstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0