Sån där söndag

Igår var på Bishop med vänner och drack öl. Eller, de drack öl och jag drack vatten. Sov länge idag, åt sen frukost.
Krille är hos en vän och fikar, jag röjer. Nu ska vi äntligen flytta in i huset ;-) ! Som vi har renoverat i två år. Nu blir det paus ett bra tag innan jag orkar ta upp renoveringen igen. Får väl se hur lång tid det tar innan det kliar i fingrarna ;-)!

Inatt är det jobb! Har förresten börjat fundera på att börja jobba dag igen. 7-16 passar mig bättre just nu. Jag är alltför trött för att orka med att jobba natt. Även fast det är lättare rent fysiskt att jobba natt. Men jag är så mycket tröttare mellan passen än vad jag skulle vara om jag jobbade dag. September ut har jag tänkt jobba natt. Så i oktober återgår jag nog till dag. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0