Hmm

Mycket tankar och funderingar
Vart har du tagit vägen?
Varför valde du att göra såhär?!
Eller har du verkligen valt?!
Undrar
Eller blir du påverkad?
Märker du inte att det är konstigt!
Det borde inte vara så
Men det är så!
Vet inte om jag är beredd att stå kvar
Varför ska jag stå kvar?!
Och vänta och vänta
Men om jag går?
Går jag iväg och kommer säkert inte tillbaka
Alla gör vi val
Medvetna och omedvetna
Vill inte vara den som väljer
Men usch!
Jag får en klump i magen när jag tänker på det
En så stor klump att jag mår dåligt
Jag måste välja
Jag är värdig att må bra
Precis som alla andra har rätt till det

En person säger till mig
De ska inte vara så, det borde inte vara så, men det bara är så
Tråkigt

Men som man brukar säga
"Det finns inget ont som inte för något med sig"

Nåväl!
Life goes on
Och jag kommer leva vidare

....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0