Så får det bli

Tänkte tanken att jag ska träna idag
Nästa tanke blev att det får bli i morgon
Ska träffa studievägledaren i morgon
Och träningslokalen ligger precis ovanför hennes arbetsrum
Kommer jag ta mig en våning upp?
JA!



I
början av förra veckan försökte jag mig ren kur
Orkar ja!?
Nää!
De gör jag inte
Mat två ggr/dag, och itrim mål 2 ggr/dag
Träning 3-4 ggr i veckan då tre ggr är minimum
Är vad som gäller hädanefter!
Så efter maten ikväll blir det en promenad.
Tycker det låter sunt!
Bara hålla sig till det =)

Nu ska slöa framför datorn en stund och sedan igång med läsning
Håller numera på och läser texter ifrån renässansen
KUL :D

"Vilket underbart liv jag har haft. Jag önskar bara att jag hade insett det tidigare"
Colette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0