I takt med tiden

Livet är här och nu
Och jag har en tendens att gnälla på att jag har mycket och göra
Eller en hel del att göra om en vecka
Ändå trivs jag med att ha mycket och göra
Träffa vänner, fika, handla mat, tvätta, städa, planera för kommande månad, jobba, gå i skolan, tenta...
Ja och så vidare.
För när man är I takt med tiden då är det inte jobbigt =)

Föregående vecka var en vecka med jobb, skola och en del tentande
Denna vecka jobbar jag bara lördag, delad tur
Eddie har några dagar hos sina fodervärdar denna vecka
På fredag ska jag lämna in bilen på lagning 
En sväng till frisören vid 12.00 och efter 14.00 ska jag träffa Veronica och berätta allt om gymnasieskolan!

Känner mig piggare, gladare och mer energistark sen jag började äta mat
Från idag äter jag två mål med mat
Frukost och middag

Nu är det dags att fortsätta plugga inför salstentan i Politisk teori på torsdag

Ha det gott alla ni därute!

Baiden!
Idag cerveras det Chili Con Carne =)
Men du är väl allergisk mot tomat? hihi =) Men i morgon är det fiskgryta!
Då får du komma på mat =)
Hur går det med din B-uppsats ??
Kraamis!


"Man ska akta sig för att ha så många järn i elden att den slocknar"
Anonym

^
|
|
|

Kanske passar till dagens behandlade ämne ^^

Lev gott
Må Gott
Och ta hand om det du värnar

/B


Kommentarer
Postat av: Baiden

Du kan få lite av mig att göra om du vill, för jag varken gillar det eller hanterar det bra ;).

Ja, dessvärre är jag allergisk mot både tomat och ärtor och bönor :S, men fiskgryta låter gott.

B-uppsatsen går det ganska bra med, ser så fram emot när den är klar för den har inte bringat någon glädje sen jag började. Just nu är jag förvisso väldigt trött på både skolan och Norrköping.

Kram!!

2011-02-22 @ 20:31:31
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0