Och så är det där med att vara sjuk...

Tillbringade hela dagen hos mina svärföräldrar igår med studierna
Lugnt och skönt
Ingen bråkig ungj*vel som springer över golvet som tror hon äger hela jorden!

Åkte därifrån och mådde väl inge vidare
19.00 somnade jag i sängen, på min makes sida
Vaknade på min egna sida, tror bestämt att jag vaknade för att jag inte sov nå vidare bra
13 timmar senare vaknar jag av att samma man -min egen- väcker mig och säger
"Älskling, du har sovit i 13 timmar, mår du bättre?"
Svaret - Nej...!
Jag har lyckats blivit sjuk dagen innan salstentan!
Men!
Jag går dit och skriver, och går hem igen.
Tänkte tenta ikväll och göra färdigt det sista och sen bara läsa
Så får vi allt se hur det går!

Får se hur jag mår på fredag om något av det jag bestämt kan bli gjort
Jobbar helgen, får se hur det blir med det
Dock kan jag inte frånsäga mig vikariatet på Rekarne
Första lektionen på måndagsmorgonen efter lovet
Anar sura elever om jag inte pallrar mig dit


Baiden! Jag skriver din B-uppsats om du skriver min :P
Du får komma hem till mig på lite SPA ett tag :D Så orkar du säkert med den sen =)
Hör av dig om du får för dig att åka till E-A! :D


"Demokrati är det samhällssystem där du säger vad du tycker och gör som du blir tillsagd."
John Gerald Barry

/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan äger jorden ingen....

2011-04-10 @ 22:49:27
Postat av: Rickard

unge som springer o runt o äger jorden O_o är du dum eller ungar ska springa runt o leka!! annars är det något som är fel! men du tycker väll att ungar ska sitta framför tv'n! DUKTIG MAMMA DU KOMMER BLI!

2011-04-24 @ 10:53:53
Postat av: Frida

Vadå ungjävel?

Ungar som inte får leka?

När ska dom få leka då?

Ska du tejpa fast dina ungar framför tvn när du får barn?

barn har alltid rätt att få leka..

du kanske aldrig fick leka för dina föräldrar när du var liten?

Har jag fel?

Klaga aldrig på ett barn, dom har all rätt i världen att få leka hur mycket dom vill.

Bara så du vet,,

Klagomål går aldrig igenom när man klagar på barn!

Ha ett trevligt liv !

2011-04-24 @ 10:58:41
URL: http://apa
Postat av: Baiden

Bea, vad händer?! Har du slutat blogga? Kram :D

2011-05-05 @ 15:50:18
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0