Glömmer ibland..

Tänkt om jag kunde få in någon "rutin" på att blogga. För det är ju faktiskt riktigt roligt att skriva :D

Mitt liv står knappast still
Den saken är klar
På några veckor har vi förklarats från hyresgäster till fastighetsägare
Det har varit en spännande resa med många bankbesök och påskrifter på alla tusen dokument
Känns så himla bra!

Innan flytten ska jag bocka av.. 
* Två tentor
* 92% nattjänst under 8 veckor
* Rensning av bostaden
* Min lilla(!)systers studentskiva!

Det var nog allt.. tror jag!

Ska nog ta mig upp till grannen och ge dem några kloka råd om det är så att de inte vill bli vräkta..

Ha en toppen vecka!
Själv ska jag läsa på inför tentan på torsdag.. Blä!

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0