Mer packning..

Helgen bjöd på en vinfylla med min väninna Nicklas ^^ Vinprovning var det tänk
hmm
Tanken var att vi skulle se ESC med Nicklas, Kattis, Angelica & Kim
Men efter tre flaskor vin var på ett annat plan ^^
Trevligt hade vi i alla fall
Dock har jag fattat beslutet att inte dricka på ett braa taaaag!

Söndagen fick bli - slö - och ta igen sig dag -

Idag då?
Endast packning, ett besök till svärföräldrarna  och meer packning
Tror vi har packat närmare 15 kartonger, och då är inte allt nerpackat
Har inte ens börjat i köket!!
En sak har jag lovat mig själv, ska absolut inte stressa med att packa
Allt ska göras med eftertänksamhet..
NJAE! Vi får väl se ^^

Imorgon är det dags för föreläsning, en cykeltur in till stan och sedan bussen till Västerås!
Jag och kollektivtrafik hör inte till vanligheten
Har man körkort och bil blir man lätt slö och det är fruktansvärt bekvämt!
Men jag ångrar då inte en sekund att jag tog det helle ^^
Körkort = Frihet


Kommande vecka bjuder på barnpassning, föreläsning, seminarium och två tur-retur till
Huvfudstaden.
Kolla klart på Nitti Leaks och sedan sova för natten!

//B

Baiden: Ja, det är underbart med vädret! Inte nog med promenader har jag nu införskaffat
mig en crosstrainer! Så nu jädrar =) Alltså efter två år på högskolan
är det allt på tiden att komma på ett bra knep ^^ <3 Allt väl med dig? <3

Cecilia: Klart du får! Ska renskriva det bara, imorgon kväll? Mailar det till dig =) Haft en bra helg?
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0