Som det ska vara ;-)

Ja just nu kan jag inte klandra livet för att det går dåligt!
Allt har sin stilla gång
Varje dag går till att planera husrenoveringen på ett eller annat sätt
Vi flyttar om nio veckor och min make ska direkt börja riva köket så det är klart till Mockfjärds kommer
för att montera fönster
Än så länge har vi en god planering och håller oss inom ramen för budgeten ^^
So far so god

Ett seminarium kvar och på torsdag nästa vecka skriver jag (förhoppningsvis) sista salstentamen för terminen
Ledig ända fram till sista augusti =)
Bortsett från nattjobbet på 94%

Ska bädda ner mig i soffan en stund och vila huvudet
Sen är det hög tid att läsa till terminens sista seminarium!

//B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0