Sorry ^^

I förra inlägget lovade jag er att fortsätta
Ja ni såg nog hur det blev med det ^^
Baiden, jag ska försöka uppdatera mitt numera händelsefulla liv!

Ska inte rabbla allt för mycket, blir bara tråkigt ^^
Idag har jag haft min efterlängtade semesterdag
Vet inte när nästa kan tänkas bli, efter sommaren kanske(?)

Har njutit av solen idag, just nu våndas jag av min röda kropp!
Fick också en fika med min Towii och hennes fina mage =)
Du börjar bli stor nu vännen <3
Så himla mysigt och träffa dig!

Har börjat packa fastän det är dryga tre månader kvar till
vi lämnar lägenhetslivet och blir husägare
Vet inte när jag ska hinna rensa och packa om inte nu i maj
Juni och juli kommer bara gå till att jobba och försöka få ihop en vardag
Nä, det är bättre att göra det nu och njuta av sommaren istället :-)

I morgon börjar jag en ny kurs, internationell politik
Ska bli riktigt spännande, gäller bara att lägga lite krut nu på sista kursen innan sommaren!

Min tanke är att jag from i höst ska delge er hur renoveringen går i huset!
Eftersom det är ett gammalt hus med mycket och göra kommer det också
kunna skrivas mycket om det =)

Men nu ska jag nog ta och slumra ;)
Nattinatt!

/B


Kommentarer
Postat av: Baiden

Oh vad spännande med hus. Grattis!! Var i Tuna ska ni bo då? Jag hoppas också på en ledig dag snart så man kan njuta av vårsolen hela dagen lång! Kram <3

2011-05-11 @ 12:33:58
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0