Alltså det är helt gaalet!!

Elen är fääärdig!! Hur lycklig borde jag vara!!? Jag är MEGA LYCKLIG!! Imorgon blir det rotsaker i ugn till lunch <3 namm namm...

Hann inte påbörja tapetseringen innan elektrikerna kom åh med annat emellan blev det bara en våd uppsatt. Imorgon händer inget i köket.. Jag åker till Cecilia åh Krille får vila :-) Beräknad nedkomst.. En fredag :-) runt lunch!
Lördag och söndag blir det bara att jobba på i köket! Till nästa helg är det färdigt :-D

Nu ska jag återgå till mitt
Cecilia!! Du är perfekt för mig med <3
imorgon ska vi dricka vin, äta mat och ta hand om hästar! <3

/ en B


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar att det speglar sig i micron :)

2011-11-03 @ 00:10:41
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0