Bebis dag!

Klev upp halv elva.. Trött.. Usch! Det mörka vädret gör åverkan på mig.. Vilket det aldrig brukar göra.. Jag är trött å hängig.. Känner mig FET åh tycker alla kläder jag har får mig att se fetare ut.. En usel dag.. Känner mig ovanligt fet.. En period. Förhoppningsvis. Men jag gör något åt det.. Det tar tid.. Det är segt.. Jag vill ha ett kök som jag kan laga god o nyttig mat i.. Tid för promenader. Med stavar. Inte skruva lådor och montera täcksidor..

Jag har myst med två bebisar idag. En flicka på en månad och en flicka på två månader. Skämt bort de med presenter :-) såklart! Gosa med min stora tjej i måndags, haft hemlisar för hennes mamma o i november ska vi mysa med bakning o förhoppningsvis lek i snön. Det bästa med det hela :-) jag har ingen längtan efter egna barn. Inte nu. Jag vill renovera vårt gemensamma hus och uppnå drömmarna med det. Plugga klart och hitta jobb :-) bebisar får vänta :-) jag gläder mig åt mina vänners barn till vi väljer att skaffa egna <3

Imorgon är det skola och hundskola. Åh självfallet fortsatt renovering i köket :-)

Tack för idag mina vänner!

/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0