Blommigt...

Tapetval, fortfarande.. Gärna blommigt.. Men svårt att finna den rätta..
Jag vet vad jag vill ha men jag har inte funnit den.. Märkligt va?
Den finns där ute och väntar på att jag ska hitta den..Men tyvärr börjar mitt sökande efter "skatten" dra ut på tiden..
Det är ungefär som skatten som finns vid regnbågens slut.. Har någon funnit den ännu? Om inte - kommer
jag hitta det jag söker? Knappast.. Men det ordnar sig. Har en favorit men jag är rädd att den 
kan bli för plottrig. Vad tror du Cecilia?! Du som ändå har fått en glimt av den.

Sökandet fortsätter..


I morgon blir jag hemma.. Heeeeela dagen lång! Snickaren som ska montera in fönstrena kommer
och det är lika så bäst att hålla sig på hemmaplan - så att säga..

Snart är fredagen här!! 
Ladies Night -Huvudstaden - Glada flickor
 - Mycket skratt

Vad mer kan jag önska mig?!

Planen inför helgen
~ montera tak
~ lägga golv
~ skruva ihop stommar
~ börja sätta upp väggskåpen
~ hämta hem vitvaror
~ samt hinna med en middag hos våra vänner på söndag. - Förhoppningsvis

Får se vad jag kan bocka av på söndag kväll..
Nu säger jag GodNatt

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0