Sån där vänskap

Vänskap är inget nytt
Inte heller gammalt
Däremot är det helt fantastiskt
Det är fantastiskt att känna ett ömsesidigt, får jag kalla det beroende? -Ömsesidigt beroende-
Jag är ändå beroende av mina vänner, hur klarar jag mig annars? Vem ska jag prata med när det är svårt? Åh vem ska de prata med?

En del människor kommer man nära under en lång tid. Men andra kommer man nära under kort tid. När jag skriver kort tid, menar jag den nyfunna (??) vännen Cecilia. En kursare i sitt slag som jag aldrig tidigare mött. På kort tid har vi funnit varandra o kallar på skoj det för ömsesidigt beroende :-) jaa vi är båda statsvetare åh då kommer sådana termer in. Hursomhelst! Vänskap är fantastiskt!

Nu ska jag gräma mig över all tvätt i tvättstugan och efter det göra något åt det. Rätt bra idé ^^

Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0